lørdag den 18. maj 2013

Diamant Lampe

Så fik jeg endelig lavet en ny lampe til mit lille sofahjørne.
Var lidt træt af den gamle som så sådanne ud


Men nu har jeg lavet denne - har faktisk lavet 2 der skal op, men der skal lige laves lidt om på lampeudtaget før dette kan lade sig gøre.





Lamperne er lavet efter Kreavilla´s opskrift, men har selv tegnet den på ny, i et noget større format og andet antal trekanter + så har jeg valgt at lave en inderskærm i en anden farve :)

Den anden lampe, jeg har lavet er også med sort skærm, men med en slagt neon coral/pink farve inden i - lover at tage et billede når de begge er oppe :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin - og lækker detalje med den to-farvet skærm. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den mega flot!! Hvor kan jeg finde din diy? Flotte farvedetaljer altså :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak :D
      hvis du trykker der hvor der står kreavilla i min tekst, kommer du direkte til en DIY.
      Jeg har dog lavet 2 skræme i stedet for kun en. men har lavet den inderste skærm 3 mm mindre i længden, så den passer ind i den yderste skærm :)

      Slet