tirsdag den 30. april 2013

Min gamle dukkeseng

For et godt stykke tid siden, fandt jeg min gamle dukkeseng på min fars loft, som jeg havde glemt jeg havde. Alle minderne væltede frem og spurgte selvfølgelig min far, hvor den egentlig kom fra. Han mente at det var hans morfar der havde lavet den til min faster - så den er altså ret gammel :D
tog så kontakt til min faster for at høre om hun vidste mere, men det gjorde hun desværre ikke, udover at hun vidste, at hun selv havde leget med den som lille.

Så nu er det tid til at den skal videregives til Clara, håber hun får lige så stor glæde af den, som jeg har haft - og passer godt på den!!

her er vidunderet



Da jeg fandt den var den gået lidt op i limningen i 2 af hjørnerne - de er nu blevet fixet. Så manglede den også en bund. Til al held havde jeg en plade stående herhjemme, som jeg kunne skære til.
Så havde jeg da også husket at gemme lidt skummadras inden vi smed vores gamle ud. Stof har jeg jo massere af liggende i mine skuffer til et lille lagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar