fredag den 12. april 2013

2 nederdele og 1 lille vest

Længe har jeg gerne ville sy sådan en "halv sol" nederdel og har i et stykke tid haft noget stof liggende som jeg rigtig gerne ville bruge til det, men jeg manglede noget lyserødt kantbånd/skråbånd, så jeg tog lige forbi stof2000 i dag for at købe det. Meeeen, det havde de skam ikke!! øv øv, men til gengæld fandt jeg noget andet stof som jeg forelskede mig i med det samme(dette som nederdelene og vesten er syet op i) og købte så også dertil det turkise og pink skråbånd.





Det er også meningen at jeg skal sy en vest til den turkise nederdel, men det må vente lidt endnu :)

4 kommentarer:

  1. Skønne nederdele. Sjovt så meget de ændre udtryk alt efter rib-farven :-)

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du forelsket dig i det flotte stof! :)
    Det er da 2 rigtig flotte nederdele og vest som der er kommet ud af det - virkelig flot :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Vildt at de kan være så forskellige bare fordi ribben og skråbåndet er en anden farve. De er mægtig flotte!

    SvarSlet
  4. århh, tusind tak for de dejlige kommentarer. og ja det er faktisk lidt vildt hvor forskellige udtryk de får hver især, det havde jeg faktisk slet ik tænkt på, før nu :)

    SvarSlet