tirsdag den 21. maj 2013

Nyt forsøg

På en ballon-nederdel, meeeeed en lille detalje :)

Den blev bare SÅ fin og jeg ELSKER den bare og Clara er bare SÅ skøn i den. Men den kryber altså også op! men dog ik lige så meget som den første. Så må konstatere, at sådan gør ballon-nederdele altså bare, på piger med krudt i måsen :)




Mønstret er fra Ottobre 6/2012.
Den var ret nem at sy, men tog lidt på grund af alle de flæser der er på, men det var arbejdet værd.
Jeg har lavet lidt om på mønstret, da der faktisk skulle have været påsyet seler, men jeg valgte at lave rib-kant i stedet, for synes det er mere praktisk.

2 kommentarer:

  1. jeg synes den er rigtig fin - regner også selv med at sy en ballonnederdel i dag - jeg synes det giver sådan en fin effekt med lidt strut til de små piger:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. de er også bare super søde dem du laver - følger troligt med hver dag i din aktiv verden :)

    det er også bare dejligt at det er så nemt og hurtigt at sy nederdele til pigerne :)

    SvarSlet