søndag den 19. maj 2013

Nu som "klunser"

Ja det er lige hvad jeg er blevet til.

For en lille måneds tid siden, fandt jeg en højstol som stod til storskrald, eller det vil sige, kørte faktisk forbi den og tænkte, skal jeg lige køre tilbage for at se om den er noget værd eller skal jeg bare lades som ingen ting. Meeen, jeg kunne simpelt hen ikke dy mig, så jeg vendte om og lurede lidt på den og den stod i PERFEKT stand, men kunne godt se at den havde været repareret før, men det var ikke noget jeg ikke kunne gøre bedre. Så haps haps, ind i bilen kom den - Laaangt over min grænse at klunse storskrald!!

I får lige et billede af den, i den stand den stod i, da jeg hapsede den - dog uden maling på bundpladen - glemte selvfølgelig at tage billedet inden jeg havde afmonteret hjul og diverse dimser og var begyndt at male!!!


Nå, men som i kan se på billedet, så gik jeg igang med at shine den lidt op - og Vupti, så så den sådan ud.




Sleb den og spraymalede den sort og påførte folie på undersiden af bundpladen så bordet ville være nemmere at tørre af når den skal bruges i lav stilling.

Er faktisk blevet ret glad for det færdige arbejde, så nu skal den bare sælges, for jeg har desværre ikke så små børn mere :)

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig flot :)
    Hurra for storskrald!

    SvarSlet
  2. ja hurra for storskrald. er faktisk også begyndt at kigge mere nøje efter når jeg kommer fobi en bunke ;)

    SvarSlet