tirsdag den 2. oktober 2012

Produktiviteten er på sit højeste

Som overskriften siger, så har jeg virkelig fået gang i hækleriet - det er bare skønt :)
Lørdag begyndte jeg at lave en stor hængekurv. Det var faktisk meningen at jeg ville have lavet et gulvtæppe, men det må blive en anden dag - har købt mere zpagetti garn!!!
selvehængekurven så jeg hos Lutter idyl, men opskriften fandt jeg hos BekkiBjarnoll




Knagen som kurven hænger på har jeg lavet for lang tid siden, det var faktisk meningen jeg ville lave en DIY på den, men det kan være det bliver en anden god gang :)



Da jeg så var færdig med hængekurven, gik jeg straks igang med en en lille bjørnehue, som er til min veninde som næsten lige har født. opskriften har jeg fundet hos BekkiBjarnoll, som har lavet en virkelig skøn blog med en masse lækre gratis opskrifter


Denne suttesnor fik jeg lavet for en uges tid siden, som er til samme ejer af bjørnehuen :)


Og til sidst har jeg så fået lavet en skøn hue til Clara som også er fra en af BekkiBjarnolls opskriftsamling.

9 kommentarer:

  1. Fine heklede ting, og nydelig jente!
    (takk for at du linker)
    Klem

    SvarSlet
  2. Ej nogle fine ting!!... Det kunne være man snart skulle begynde at hækle;)!

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor har du været flittig - virkelig lækre ting! Jeg ville sådan ønske at jeg kunne hækle, når jeg ser hvad man kan lave af smukke sager.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. hehe tusind tak :)
    det er faktisk ik så svært. jeg lærte det ved at søge på >crochet< på youtube så kom der en masse forslag frem, både for begyndere osv.

    Så spring bare ud det!!! :)

    SvarSlet
  5. Sikke mange fine ting du får lavet. Synes især kurven er flot!
    Og så smilede jeg stort da jeg så din suttesnor med navn, min yngste dreng hedder nemlig også Felix:)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. ej tusind tusind tak. det er altså også bare et skønt navn :)

    du har da godt nok også selv en ret fin blog, jeg er hermed blevet fast læser, for hold da op nogle lækre og hyggelige ting du får lavet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord :)

      Jeg melder mig også lige på fast-læser-listen her. Vil da ikke gå glip af dine fine ting!

      Slet