onsdag den 24. oktober 2012

Buksesyning

Så fik jeg lige syet et par bukser. de 2 af dem er til mine to tvillinge-niecer og det andet par er til Mathias.

de to par til tvillingerne er syet i et mønster fra stof2000 (Robin 1504) og syet op i jerseystof med fugleprint fra stofstedet.dk, men det er desværre noget tid siden det blev købt, så tror desværre det er udgået. Ben og linning er syet i rib fra stof og stil. Linningen har jeg lavet en del højere for at de små mavser kan blive holdt varme her til vinter :)



Bukserne til Mathias er også et mønster fra stof2000 (Chris 1510) og syet op i petroliumsfarvet og brunt sweat-stof. linning og ben er syet i rib :) Jeg har brugt strygestof til at efterligne knapper. Det gik desværre lidt galt med den midterste knap, fordi mit strygejern er blevet ødelagt ved en tur på gulvet, så varmen er ik helt ens på hele strygefladen og har derfor brændt den midterste :( men synes alligevel det blev ret godt :)




2 kommentarer:

  1. Uha jeg er ret vild med de drengebukser!!! De er virkelig fede..!:) Godt lavet!:)

    SvarSlet
  2. tusind tak. fik inspiration fra groovybaby...and mama :)

    SvarSlet