torsdag den 25. oktober 2012

halloween i børnehaven/vuggestuen

Ja, i morgen fredag, holder de halloweenfest i BH og VS og ungerne glæder sig bare så meget. Mathias ville bare rigtig gerne være Spiderman, men det ville jeg altså ik gå med til, så derfor har jeg syet dette kostume til dem i stedet(Clara har fået et magen til, bare uden edderkop).


Jeg har lavet en lille detalje på kostumet, ved at sy et spindelvæv og sætte en edderkop på i strygestof :)
De må heller ik bære masker i forbindelse med udklædning i BH og VS af hensyn til de mindste, som jo godt kan synes det er lidt voldsomt, så derfor har jeg syet en sætte på, så man kan se deres fulde ansigt.


Os så har jeg også lavet en kopi af Groovybaby´s lækre ternede bukser. Synes simpelt hen de var så lækre, så har prøvet at lave dem efter, dog med ændring ved at benytte en snor i linningen i stedet for pynteknapper. Hun er bare en af mine store inspirationskilder - har bare så stor respekt for hendes kreativitet og design!









2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede kostumer - godt fundet på!:)! Og ja, de bukser er jeg også ret vild med. Det er en virkelig fed model!!

    SvarSlet
  2. ihh tak :D
    kostumet krævede bare et lagen fra ikea til 14kr!!! og noget rib - virkelig nemt. havde overvejet at lave en DIY, men glemte at tage billeder under vejs!! :(
    mønstret kan du købe i stof2000 og hedder chris, du kan se det på deres hjemmeside og koster kun 35kr :) bliver også selv nødt til at købe mere stof, så jeg kan lave nogle flere :D

    SvarSlet