onsdag den 26. juni 2013

Capella Play og et tørklæde mere

I dag har været en dejlig dag - selvom vejret ik har været helt fantastisk - for ungerne og jeg har hygget med min fantastiske veninde, i Capella Play i Fields, hvor vi selvfølgelig også lige skulle shoppe lidt. (har desværre ingen billeder)

Efter jeg havde kørt min veninde hjem og ungerne smidt af hos deres far i huset, tog jeg videre i stof2000, for jeg manglede lige lidt pynt til det tørklæde jeg har haft i tankerne.
pyntet fik jeg og også lidt nyt stof som der tilfældig vis var 25% på!!!


Tørklædet gik jeg så igang med efter jeg havde kørt min svigerinde til fest - nyuddannet student på Niels Brock - og Ungerne ellers var lagt i seng.

Den lille enkle detalje er gross Grain bånd i neon gul som er zig-zagget på den ene kant med neon koral sytråd. På den anden kant er det bare syet med neon gul sytråd med lige-ud sting.
Og som i kan se så har jeg da også fået lavet nye navne etiketter.

Tørklædet kan godt vikles 3 gange rundt om halsen, men det så lidt kluntet ud når jeg prøvede at gøre det på bøjlen, så derfor er det kun viklet rundt 2 gange.

2 kommentarer:

  1. hvor er det fint. Er stoffet i jersey eller fast? Tror jeg må øve mig på at lave et selv.

    SvarSlet
  2. Tak :) det er helt alm fast bomuld. Har købt 1m som er 140cm bred. Delt det på midten og sat det sammen så det er 70x200cm. Syet det sammen på den lange led for til sidst at samle det til en ring :) håber det gav mening :)
    Det er meget nemt og hurtigt at lave :)

    SvarSlet