mandag den 21. januar 2013

Lidt fra nov. og dec.2012

Ja, november og december stod lidt stille til her på bloggen, men fik til gengæld lavet lidt herhjemme, så det vil jeg da lige vise jer!

Min veninde spurgte om jeg ik ville lave lidt ved hendes kiste som hun har arvet fra sin morfar - og selvfølgelig ville jeg det! Så den blev malet sort og fik spraymalet hængslerne guldfarvede(den er ikke færdigmalet på billederne)



Så var det vores soveværelse som skulle have ny ejer (Mathias) så det rum i kan se(med kisten) har være min svigerindes værelse indtil hun flyttede ned i kælderen, som vi også fik færdigt i november mdr. :)
Vores nye soveværelse fik en gang maling, sort gulvtæppe, ny seng og ikke mindst en "stil af lidt moderne" i stedet for bare rod!


Så var det Mathias der skulle have sit eget værelse i stedet for at dele med sin irreterende lillesøster <3

(beklædt vindueskarm med folie)

(billedhylder fra IKEA og skammel som er pyntet med folie(som kommoden)

(søm og garn "billede")

(IKEA hylde og LEGO-kasser)

(IKEA reol beklædte med folie med skellet-hoveder på(fra Flügger) og vasketøjsspand fra IKEA med påsat stickers)

(hjemmesyet sengetøj med skellet-hoveder. mangler reol der hvor legetøjskasserne står)

Så skulle der ellers laves julegaver!

kæmpe julekugle(panduro) med glimmer-håntryk(Mathias, Clara, mit og min mands)

heldragter til de 2 tvillinge-piger (body´erne er købt)



4 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig og det ser sørme godt ud det hele:-) Send gerne energi denne vej;)

    SvarSlet
  2. :D du har vidst nok at se til for tiden + et mega sejt/flot fastelavnskostume på vej :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle skønne dragter du har syet!! Så meget mine farver!!

    SvarSlet
  4. tusind tak. jeg er også selv helt vild med violet :)

    SvarSlet