lørdag den 19. januar 2013

Lidt fastelavn-inspiration fra de sidste par år, til alle jer!

Fra den dag jeg blev mor var jeg ikke i tvivl om at jeg ville lave mit eget fastelavnstøj til mine børn, så det startede jo allerede kort tid efter jeg fik Mathias. Han var godt nok ik særlig stor da han første gang skulle være prøveklud ;) så her får i lige mine hjemmekreeret fastelavnkostumer :)

2009 - Bi



2010 - Garder


2011 - Rasmus Klump


2012 - Mathias - Edderkop, Clara - Bi






Håber det er noget i kan bruge :)
Er i fuld gang med årgang 2013, glæder mig SÅ meget til at vise det frem :)

7 kommentarer:

  1. Ej hvor er du god!! Tænk at være så kreativ...:)

    SvarSlet
  2. tusind tusind Tak begge to :D

    SvarSlet
  3. Hvordan har du lavet bien til Matias??

    SvarSlet
    Svar
    1. fandt en body som passede ham rigtig godt, tegnede den op på sort stof(velour - mener jeg), klippede mønsteret ud. klippede striberne ud i den størrelse som nu passede til bodyen og syede dem på inden bodyen blev syet sammen. bodyen blev syet sammen

      købte en hue(djævlehue) hvorpå jeg syede noget sort snor på en ståltråd på *2 som følehorn

      så havde jeg købt et par sorte strømpebukser :)

      Slet
  4. Hvor har du fundet den fine garderjakke? Jeg leder efter noget lignende til min søns 3-års fødselsdagsgave, men kan ikke finde en jakke i ordentlig kvalitet.
    De bedste hilsner
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Høhø har først set dit spørgsmål nu. Men jakken har jeg selv syet.

      Slet