lørdag den 4. august 2012

bukser og bloomers

Så kom der lidt gang i symaskinen!

Forleden fik jeg syet et par ko-bukser med neon og her til aften fik jeg syet nogle bloomers. Nu skal vi snart på sommerferie - om 3 uger!!! - og har skrevet en hel liste over tøj der skal syes - både til ungerne men også til mig selv, bl.a. disse to par bukser.






ko-buksen fik jeg inspiration fra Fru Bach`s berber 3/4 bukser, men syet ud fra et mønster fra Ottobre nr. 4/2012 (Crawl and roll). Og bloomers´ne er en grundopskrift fra Burda easy nr.9802, som jeg har lavet en del om på.

4 kommentarer:

  1. Sikke noget skønt neon piping bånd du har brugt! Er det mon hjemmelavet?

    SvarSlet
  2. nej det er ik hjemmelavet, men fra BettyP. ja det er simpelt hen så skønt :) tror også jeg skal have bestilt noget mere!!

    SvarSlet
  3. Simpelthen total herlige bukser til en lille buksetrold :-)

    SvarSlet